Elektronikus ügyintézés újévtől a rendőrségen is

Budapest után Debrecen, Miskolc és Nyíregyháza is biztosítja 2018. január elsejétől ügyfeleinek az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

Január elsejétől immár Nyíregyházán is lehet elektronikus ügyintézést kérni a rendőrségen. Az ügyfelek számára fel van sorolva, hogy mely ügyek intézhetők ilyen módon, s az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos szabályokat is tartalmazza a rendőrség szabályzata. Az ügyintézéshez elektronikus űrlapot adnak hivatalos honlapjukon, mely az „e-ügyintézéssel kapcsolatos szabályzatok” menüpontban található meg – írta meg a szon.hu.

2018. január elsejétől már elektronikus ügyintézés is lehetséges a rendőrségen

2018. január elsejétől már elektronikus ügyintézés is lehetséges a rendőrségen

Az ügyintézéshez kialaktott ÁNYK és e-Papír elektronikus űrlapok benyújtásához fontos a Szolgáltatási Szabályzatban foglaltak megismerése és elfogadása.

Az űrlapokat kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadja a hivatali kapun keresztül, vagyis azok sértetetlenül megérkeznek, befogadásukról és annak időpontjáról igazolást adnak – adta hírül a szon.hu.

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos panaszok az euf.gov.hu Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél jelenthetők be.

A rendőrségnél az ügyintézés hivatali időben zajlik, amelyet szintén a Szolgáltatási Szabályzatban határoztak meg.

B.A.