A nyíregyházi álláslehetőségek között nagyon sok az adminisztratív betöltésre váró pozíció

Az állás Nyíregyháza ajánlatokra rátekintve észre is vehetjük, hogy sok cég keres adminisztratív munkaerőt. Nyár elején jellemzően az utazási irodák igyekszenek megfelelő számú alkalmazottat felvenni, hogy semmilyen fennakadás se legyen a nyári csúcsszezonban. Ugyanezt teszik az építőiparban is, hiszen a most épülő társasházakat értékesíteni is kell, így az adminisztrációs teher is megnő ezeknél a cégeknél.

Az állás Nyíregyháza ajánlatok közül az egyik legérdekesebb pozíció az utazási iroda adminisztrátor

 

A potenciális jelölt napi feladatai közé tartozik az alapvető adminisztrációs feladatokon kívül a beérkező ajánlatok kezelése, a pénzügyi ügyintézésben való segítség nyújtás, a beérkező telefonhívások és érdeklődések kezelése, a különböző nyilvántartások vezetése és a vezető kérésének megfelelő kimutatások elkészítése. Az irodába érkező utazni vágyok adatainak rögzítése rendszerben és az utazások foglalásaival kapcsolatos adminisztratív teendők teljes körű ellátása is az utazási iroda adminisztrátor feladata.

 

A napi postázások, az alapvető marketingtevékenység ellátása, az esetleges Facebook oldalak kezelése is mind rá vár. Az elvárások között sokszor szerepel a 30 év alatti életkor, a közvetlen vagy közeli lakóhely, a középfokú végzettség és az OKJ, a felhasználói szintű számítógépes ismeretek, a gyors és önálló munkavégzés. Ha ez még nem lenne elég, akkor az elhivatottság, a terhelhetőség és természetesen a minimum alapfokú nyelvtudás is olvasható az elvárások között. Az utazási irodák általában teljes munkaidőt kínálnak, emellett a nagyobb cégek a stabil vállalati hátteret és a változatos munkakört. Az állás Nyíregyháza területén tehát az adminisztráció terén is kínál lehetőségeket.

 

nyíregyházi állás és munka ajánlatok között sokszor feltűnik a gépjármű értékesítőt támogató asszisztensi álláslehetőség is. Pár évvel ezelőtt sokkal több ilyen álláslehetőség volt, de most már leginkább az új autók helyett a használt autók piacán kínálkozik több betöltetlen álláslehetőség. A magyar lakosság zöme, már nem vesz fel hitelt autóra, sokkal inkább a használt autók mellett teszik le a voksukat. Ennek okán egyre több használtautó kereskedés nyílik, ahol az adminisztrációs munka is egyre több.

 

Az asszisztens az értékesítési folyamatokban aktívan részt vesz, hiszen az érdeklődések hozzá érkeznek és ő továbbítja azt az értékesítő felé. Az adatbázis teljes karbantartása, a kapcsolódó napi jelentések elkészítése is a napi rutin része.

 

Az ideális jelöltek általában telefonos értékesítésben járatos kollégák, akik számítógép kezelői ismerettel is rendelkeznek, emellett választékosan kommunikálnak és még B kategóriás jogosítvánnyal is rendelkeznek. A többéves autóvezetői rutin és a nemdohányzó életmód egyre több helyen válik fontos elvárássá.

 

Érdemes napi rendszerességgel áttekinteni a legfrissebb ajánlatokat, de azt is megtehetjük, hogy a közelben lévő munkaadókhoz személyesen is eljuttatjuk a jelentkezésünket. Soha nem lehet tudni, mikor lesz valahol a közelben, egy megüresedett állás, így a mi önéletrajzunk az első körben fog a leendő munkaadó elé kerülni.