Megtriplázta szolgáltatásait a UPC Direct

Idén novembertől a UPC Direct már nem csak műholdas televíziós szolgáltatásokat, hanem szélessávú internetet és vezetékes telefont is kínál ügyfeleinek. Az újdonságok kapcsán Jim Helfgott-ot, a UPC DTH marketing és értékesítési igazgatóját kérdeztük.

Az Önök anyavállalata, a UPC DTH S.à r.l. Magyarország mellett Csehországban, Szlovákiában és Romániában is biztosít műholdas TV-szolgáltatásokat, így jól ismerik a régiós piacokat. Tapasztalatai szerint miben különbözik a magyar televíziós piac a többitől?

 

A magyar piac több mint 4 millió háztartásból áll, közülük közel 2,5 millióan rendelkeznek szélessávú internettel. Ez azt jelenti, hogy még mindig nagy az a terület, amit a UPC Direct segíthet lefedni szolgáltatásaival. Nagyon örülünk, hogy új szolgáltatásainkkal hozzájárulhatunk a digitális szakadék csökkentéséhez Magyarországon.

 

Ön szerint melyek a legnagyobb kihívások a televíziós piacon manapság?

 

Megosztott a piac, mivel a kizárólag lineáris tartalmakkal szemben egyre inkább előtérbe kerülnek az olyan megoldások, amelyekben a lineáris és nem lineáris tartalmak ötvöződnek. Ez kihívást jelent mind a csatornáknak, akik a lineáris tévézés lehetőségét nyújtják, mind a szolgáltatóknak, akiknek más lehetőségeket is kínálniuk kell az előfizetőknek. Ami a nem-lineáris tartalmakat illeti, a UPC Direct jelenleg az HBO GO szolgáltatást kínálja előfizetőinek, illetve az internet bevezetésével még több lehetőségünk lesz további bővülésre.

 

Mit jelent a 3P az előfizetőknek, és miért különleges ez a piacon?

 

A 3P előfizetőink kényelmesen, egyetlen számlán fizethetik be a három szolgáltatás díját, és egyszerre fizethetnek elő széles kínálatot nyújtó, minőségi televíziós tartalmakra, vezetékes internetre és rugalmas telefonszolgáltatásra. A csomag részeként otthoni Wi-Fi kapcsolatot is biztosítunk. A szolgáltatásokat díjnyertes ügyfélszolgálatunkkal és forgalmazói hálózatunkkal támogatjuk. Ráadásul az egész ország területén elérhető a szolgáltatásunk.

\"Jim 

Megtriplázta szolgáltatásait a UPC Direct

 

Miért vezették be a 3P szolgáltatást Magyarországra?

 

A termék bevezetését piackutatások sora előzte meg, melyek eredményei alapján határoztuk meg, hogy ügyfeleinknek milyen ajánlatokra van szüksége. Döntő többségük továbbra is a mi TV szolgáltatásunkat tervezi igénybe venni, de emellett teljes körű internet- és telefonszolgáltatásra is szükségük van. A műholdas tévé, a szélessávú internet és vezetékes telefon kombinálásával maximális sávszélességet tudunk biztosítani előfizetőinknek, hiszen a TV - és internetszolgáltatás független egymástól.

 

Melyek a legnépszerűbb csatornák, amik elérhetők a szolgáltatónál?

 

Kétségkívül az izgalmas magyar csatornák helyi tartalmai. Emellett tapasztalatunk szerint népszerűek azok a kiváló csatornák is, amelyek a világ számos pontjáról sugároznak műsorokat. Ide tartoznak például olyan nemzetközi sportcsatornák, amiket egyes szolgáltatók nem kínálnak. Célunk, hogy olyan helyi és nemzetközi csatornaválasztékot biztosítsunk minden előfizetőnknek, amelyek megfelelnek egyéni igényeiknek.

 

Terveznek újabb bővítést mostanában?

 

Folyamatosan figyeljük az új tartalmakat és az új csatornákat. Csak az elmúlt évben több mint 10 új csatornával bővült magyarországi kínálatunk, és az elmúlt öt évben meg tudtuk duplázni a csatornakínálatot. Továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk tartalomkínálatunkra, és biztos vagyok benne, hogy új csatornákkal tudjuk bővíteni a portfóliót a következő években is.