Még mindig súlykorlátozás van a vásárosnaményi Tisza-hídon
Súlykorlátozás hosszabította meg a műszaki mentést, mert még mindig 20 tonnás súlykorlátozás van a Tisza-hídon.
Súlykorlátozás hosszabította meg a műszaki mentést 2009. január 29-én Jánd és Gulács között, mert még mindig 20 tonnás súlykorlátozás van a Tisza-hídon.
(Vásárosnaményben, a II. Rákóczi Ferenc Tisza-hídon 2007. augusztus 21-én, 10.00 órától súlykorlátozás lép életbe a 20 tonnánál nagyobb össztömegű járművek számára.
Ezzel egyidőben a nehézgépjárművek számára terelő-utat jelöl ki a közútkezelő, a 41-es, 49-es és 491-es számú főúton, illetve a 4127-es és a 4113-as számú összekötő úton. A kijelölt útvonal Vásárosnamény - Mátészalka - Győrtelek - Fehérgyarmat - Tivadar - Gergelyiugornya. A terelőút 49-es számú főúti szakaszát, Mátészalka - Győrtelek között, a 12 tonna feletti össztömegű járművek díjfizetés ellenében használhatják.
A vásárosnaményi II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd 1949-ben épült, acél szerkezetű híd, vasbeton pályalemezekkel. Ez év áprilisában a Magyar Közút Kht. - figyelemmel a híd szerkezetének állapotára - célvizsgálat lefolytatásával bízott meg egy külső szakértő intézményt. A nem régen elkészült teherbírási vizsgálat eredménye az volt, hogy a híd pályaszerkezetének átépítése szükséges. A rekonstrukcióig - a balesetek és a nagyobb műszaki károk megelőzése érdekében - szükséges a 20 tonnás korlátozás bevezetése. A híd történetében nem ez az első súlykorlátozás: 1973 - 1996. között hasonló mértékű volt érvényben a felújításig.
A Magyar Közút Kht. elkészítette a felújítási javaslatát, mely szerint a hídon acél pályalemez kerül beépítésre. Ezzel már elhárulhat minden korlátozás a híd forgalmára vonatkozóan. Mindaddig az időpontig - leghamarabb 2008. évben - kérjük a közlekedők türelmét és megértését.
forrás:Magyar Közút 2007.08.10. 11:03)
( MCONET )
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Online